Esküvői koordinátor alkalmazásával arra összpontosíthatsz, ami igazán fontos: a Te és partnered közötti szeretet megünneplésére.
Megtervezted az egész esküvőt … nagyszerű munka! Dőlj hátra és kortyolj egy kis pezsgőt, amíg a nagy napod el nem kezdődik. Az esküvői koordinátor olyan pároknak ajánlott, akik jól érzik magukat az egész esemény megtervezésében, de az esküvőjük napján támogatásra van szükségük, hogy megélhessenek minden pillanatot és együtt ünnepelhessenek a vendégeikkel. Az esküvő napjának külső szolgáltató általi koordinálása és nyugalmat nyújt a pároknak, amikor az esküvő napjához közelednek. Az esküvői koordinátor támogatást nyújt a vendégeknek és az esküvői szolgáltatóknak, hogy minden tervezési erőfeszítés eredményes és élvezhető legyen.
Ígérd meg magadnak (és nekem), hogy nem veszíted szem elől az esküvő napjának végcélját. A legjobb barátoddal házasodsz össze! Lényegében örökre tervezel, akkor minek rohannál?
Tudom, hogy a pároknak millió dolog kavarog a fejében az esküvőjük előtti napokban.
“Tudja a dekoros, hogy mit szeretnénk? Elmondtuk, hogy melyik szalvétát választottuk? Bepakoltam minden váltóruhát?”
Koordinátorként az a dolgom, hogy biztosan emlékezzek a könnyen felejthető dolgokra, vagy olyanokra, amelyekre valójában soha nem is gondolnál. Van néhány olyan részlet, amelyek a hihetetlenül felejthetőek közé tartoznak, amelyek végül bosszankodást váltanak ki.
Az önfeláldozás nem lehet része a napodnak,
Az esküvő napjának koordinátorával kapcsolatos legnagyobb mítosz az, hogy „nincs rá szükséged”. Ez egyszerűen nem igaz, és valójában ez lehet a legjobb befektetés az esküvőre.
Az esküvői koordinátor elengedhetetlen minden olyan pár számára, akik a tervezés nagy részét maguk akarják elvégezni, de tudják, hogy szakemberre van szükség kemény munkájuk és tervezésük kivitelezéséhez. Az összes esküvői részletet összegyűjtöm, szortírozom és rendszerezem, és egységbe foglalom mindazzal a kemény munkával, amelyet a tervezési folyamat során végeztetek, és elkészítem az esküvő “forgatókönyvét” az egész összegzéseként.
Az esküvői koordinátor felelős a már elkészített tervek hibátlan végrehajtásáért.
Segít az esküvői tervek és részletek kivitelezésében, amelyre annyi időt és pénzt szántatok. Gondoskodik arról, hogy az esküvő napjának minden részlete megfelelő helyen és időben valósuljon meg. Az elméd nyugodt lehet, és biztos lehetsz benne, hogy minden kemény munkátok úgy fog megvalósulni, ahogyan azt mindig is elképzelted, ebben segít az esküvői koordinátor. Én tudom, hogy teljes mértékben képesek vagytok a szervezésre, innentől kezdve az a cél, hogy a saját esküvőtökön vendégként érezzétek magatokat! Végül is a tökéletes esküvőt terveztétek meg, nem kellene élvezni?
Az én célom tehát, hogy a párok teljesen arra összpontosíthassanak, hogy élvezzék esküvőjüket, és megéljék annak minden pillanatát. A nap minden lépésében ott leszek, hogy megbizonyosodjak arról, hogy a napod minden pillanata elképesztő és felhőtlenül boldog!
Mi a feladata?
Őszintén szólva, bármit, amire szükség van! Gondolj rám, mint az esküvő napjának biztosítási kötvényére. Én vagyok az ember a kulisszák mögött, ügyelve arra, hogy az esküvő olyan gördülékenyen menjen, mint ahogy azt eltervezted, így nem kell SEMMI miatt aggódnod, a stressz az én feladatom! Én vagyok a nyugalom, amelyet kerestetek, a logisztika mestere és a problémamegoldó!
Mi várható a esküvői koordinátortól
Segítsek átnézni a tervezést, vagy bármi hiányzó részletet még megoldok.
Forgatókönyvet készítek az esküvő egész napjára nem csak a vendégek érkezésétől, hanem a nap kezdetétől kiindulva egészen a nagy nap utolsó mozzanatáig és az elpakolásig bezárólag.
Én leszek a központi személy a szolgáltatók és a vendégek számára – így a kérdések elterelődnek és nem nektek kell megválaszolni azokat.
Mikor lehet szükséges egy esküvői koordinátor?
Ha az esküvőt magatok szervezitek és szükség van valakire, aki a tervek szerint menne végig azon a kemény munkán, amelyet a tökéletes nap megtervezése során végeztetek.
DIY esküvők esetén, hogy ne a barátaidnak kelljen kihelyeznie az általad elkészített, kihelyezendő dekorációs elemeket.
Nem hagyományos helyszín esetén, ahol nem áll egyértelműen minden rendelkezésre és több dolgot kell kézben tartani és navigálni.
Kisebb létszámú ceremóniamester nélküli esküvőkre, ahol a násznép tájékoztatását meg kell tudni oldani.
És bármikor, amikor úgy érzed megnyugtató lenne számodra egy szakértő esküvői koordinátor támogatása. Vedd fel velem a kapcsolatot.
További hasznos tartalmakért és ötletekért kövess instagramon is!